PITANJE POSTAVLJENO DANA 19/10/2013godine u 12:06:12 časova
da li je problem, odnosno da li cu izgubiti pravo na ovu ponudu ako uplatim novac u ponedeljak a narucila sam u sredu?
ODGOVOR NA PITANJE
Možete u ponedeljak da uplatite nećete izgubiti pravo na ponudu.
PITANJE POSTAVLJENO DANA 16/10/2013godine u 04:05:38 časova
Poštovani, zašto ne mogu da pristupim svom nalogu ili da kupim vaučer ako je registracija uspešno izvršena?
ODGOVOR NA PITANJE
POSLE IZVRŠENE REGISTRACIJE IDETE na opciju "PRIJAVI SE", ukucate Vašu šifru i korisničko ime i pristupate kupovini.
RADI LAKŠE KOMUNIKACIJE
Kada se prijavite sa Vašom korisničkom šifrom imate opciju PRISTUPI SVOM KORISNIČKOM NALOGU gde možete da vidite sve Vaše narudžbe i uplatnice za iste.Do te opcije možete da pristupite i klikom na Vaše ime ( PLAVA SLOVA ).Takođe iz Vašeg korisničkog naloga možete i da štampate vaučer posle uplate.
PITANJE POSTAVLJENO DANA 01/10/2013godine u 01:46:13 časova
Mozete li razjasniti, cisto da znam sta placam :) U uslovima prodaje pise "420 din umesto 1080 din za DVE (2) velike porcije piletine", dok u opisu ponude stoji "420 din umesto 1080 din za DVE (2) velike porcije piletine, svinjetine ili teletine, sosom po izboru i DVE (2) porcije pirinča ." Razlika je u "dve iste porcije" i "dve velike" porcije", pa da ne bude zabune.
ODGOVOR NA PITANJE
POŠTOVANI,
Ispravno je i jedno i drugo, naime radi se i o dve velike porcije i o dve iste porcije jer oba jela bi trebala da budu ista (npr.dve velike porcije piletine sa kikirikijem ili dve velike porcije svinjetine sa povrćem ali nemože jedna porcija piletine a druga svinjetine).Mogu da VAm kaženm da sam i sam redovan gost i da imam sve pohvale kako na kolicinu tako i na ukus hrane.Srdačan pozdrav
PITANJE POSTAVLJENO DANA 23/07/2013godine u 10:16:39 časova
Sinoć smo bili na večeri u kin.rest. veliki peking na koji smo otišli sa rezervom ali sam se oduševio kako sa količinom obroka (zamolio sam kuvara inače kineza da mi u svinjetinu sa povrćem stavi i šampinjone) tako i još više sa ukusom..Naime mislio sam da zbog vaučera smanje porcije,ali smo dobili porcije veće nego što smo navikli u kin.restoranima.Sve pohvale.
ODGOVOR NA PITANJE
Zahvaljujemo se na komentaru
PITANJE POSTAVLJENO DANA 21/06/2013godine u 01:26:52 časova
Zašto ne mogu da kupujem a ne mogu ni da pristupim svom nalogu...
ODGOVOR NA PITANJE
Kod prve registracije mi Vam šaljemo aktivacioni kod na Vaš mejl, koji Vi otvaranjem e-mejla aktivirate i pristupate kupovini.To se radi iz razloga što ako Vi pogrešno upišete neko slovo ili tačku na vašoj e-mejl adresi Vi nam niste dostupni pa vaučer šaljemo na pogrešnu e-mail adresu.
Komentari kupaca